TravelPlanner

8.9
89%
792 impresii
Impresiile Travel Planner (792)
Amplasare
8.8
Impresii pe Hotel DIT Majestic Beach Resort

792 impresii reale, verificate 100% - Hotel DIT Majestic Beach Resort

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Sunny Beach Bulgaria

vacanta Bulgaria

Fabulos!!!!!

Vacanta Bulgaria-Majestic

Mancarea buna si variată, zilnic reumplut mini-bar-ul din camera si schimbat prosoape. M-am simtit foarte bine. Singurul lucru care ii trag mult in jos este numarul arhiinsuficient de șezlonguri pe plajă pentru numarul de oameni cazati. Iar din cate am citit ar fii trebuit sa avem bar pe plaja dar nu a fost. Pertotal multumit, posibil sa mai revin.

7.1

Vacanta Bulgaria

Mai jalnic si mai dezamagitor pe zi ce trece,din toate punctele de vedere,mai putin ,,amplasarea" si parcarea! Camere din ce in ce mai murdare,personalul este relativ respingator,bauturile din ce in ce mai diluate,mancarea ,,resapata",plaja infecta,mobilier foarte vechi ,s.a.m.d.!! Merg acolo de patru ani,chiar si de doua ori pe an ,dar anul acesta mi-a lasat un gust destul de amar si...a fost ultimul! Deci ,Dit Majestic nu mai este ce a fost,asa ca nu recomand!!!

9.8

Relaxare

Hotelul este foarte bine amplasat, în prima linie. Ne-a plăcut totul, chiar dacă a fost la final de sezon serviciile au fost bune: mâncarea, curățenia, divertisment in fiecare seara. O sa revenim cu placere!

9.0

Vacanta în Bulgaria (septembrie)

Hotelul este foarte bine poziționat, foarte aproape de plajă, foarte frumos, foarte curat, personalul atent și amabil, camere spațioase atent decorate. Nemulțumirea a fost ca patul nu a fost matrimonial. Au fost doua paturi apropiate. Hotelul foarte impunător, multe spatii de relaxare cu mobilier atent ales, scaune și fotolii foarte comode. Totul la îndemâna turiștilor, foarte curat și spațiul exterior, frumos amenajat, piscinele cu apa foarte curata. Atmosfera foarte frumoasa la restaurantul asiatic însă băuturile de la bar au fost servite după mari insistente și nu sunt trecute în meniu.

Vacanță

A treia oara la acest hotel,inca nu ne-a dezamăgit. Multumim travel planner!

8.3

Scurta vacanta

Amplasare hotel aproape de plaja. Lipsuri: nu are bar pe plaja. Camere ok, minibar umplut zilnic, desi numarul produselor s-a redus din a treia zi. Final de sezon probabil. Curatenie s-a facut aparent, prosoape schimbate zilnic sau a fost cazul ca a trebuit sa cerem, le luasera pe cele folosite si n-au pus altele. Nu stim ce inseamna ultra all inclusiv. Poate toxiinfectia alimentara, sau cele doua bauturi de export de la barul de langa receptie. Un mister deci. Mincarea slaba, slaba rau. Diversitate mare la legume si fructe. La capitolul desert...ei bine, ce era bun se termina repede si nu se completa. Inghetata de duzina, dulce si atit. Personalul de nota 10. Toti fara nici o exceptie. All over, ne-am odihnit dar urmatoarea vacanta va fi la Evrica, Tot Dit. Dar muult, mult mai ok din toate punctele de vedere. Travel Planner mai mult decit ok, ca de fiecare data de altfel.

9.9

Vacanță Bulgaria

Hotelul DIT Majestic este extraordinar de curat, spațios, accesibil din toate punctele de vedere, mâncare proaspătă, curățenie zilnică în camere/apartamente, refill in frigider zilnic. Eu am fost prin serviciul UltraAllInclusive. Personalul foarte amabil . Recomand cu drag !

6.0

Vacanta Bulgaria -Sunny Beach - Hotel Dit Majestic

Merg la acest hotel de patru ani,uneori chiar si de doua ori pe an,dar de data aceasta am plecat de acolo cu un gust oarecum amar. In primul rand am primit o camera foarte mica ,intr-un colt aproape ascuns al cladirii. In ideea ca vor tine cont ca sunt un client destul de fregvent,atat eu cat si familia mea,am cerut o alta camera,dar am fost refuzat pe motiv ca nu sunt altele ,desi hotelul era relativ gol.Mancarrea nu afost atat de diversificata ca altadata s.a.m.d.

9.1

Vacanță Bulgaria

Hotelul DIT Majestic a fost destul de ok baia era cu cada ceea ce nu a fost chiar pe placul nostru dar în rest camera ok cu vedere la mare , suficient de mare, balconul spațios Am avut si un timp pe placul nostru nu foarte cald , mare liniștită Servicii ireproșabile , personalul foarte ok Mâncarea bună mai puțin dulciurile care erau variate dar gustul aproximativ același. Concluzia este de nota nouă. Mulțumim ptr serviciile de Travel planner , prompte și la obiect O să mai apelăm cu siguranță la serviciile dumneavoastră. Scuze ca am întârziat cu impresia dar am avut o vacanță mai lungă și abia astăzi am ajuns acasă.
Recomand Travelplanner: Am și recomandat-o

8.7

Vacanta Majestic

Un hotel de 3 stele cu zona de piscina de 5. Camera destul de mare, mobilier învechit, mai găseai pânze de păianjeni, miros de sala palatului presupun ca de la mocheta, draperii, baie cu cada și perdea, făceai piscina la fiecare duș. Corpul principal avea 6 lifturi, în perioade aglomerate cred ca sunt insuficiente. Restaurantul învechit, mobilier cojit, mâncarea repetitiva, nu prea aveai ce alege, sucurile fără gust. Ce ma face sa mai încerc acest hotel este localizarea, vedea din camera și zona de piscine care mi se par de 5 stele.

9.9

Excelent

Totul perfect. Recomandare: seara se puteau face ceva spectacole cu muzica pt adulți și copii. La fel și la masa, se putea pune ceva muzică ambientală ca altfel se aud lingurile și furculițele ca la o cantină. Din ce îmi amintesc, se menționa ca se vor ține, dar nu au fost.

9.6

Hotel bun

Curățenie, partea li istita a stațiunii, mancare destul de diversificata, piscine cu apa rece dar nu deranjează.

Vacanta Bulgaria ..

Totul la superlativ de la sosire pana la plecare!! Curățenie,organizare,masa,și cel mai important..ZImbetul pe buze!! Mulțumim Travel Planner!!

9.7

Vacanta

O experienta plăcută, a meritat din plin

9.2

Vacanta " DIT MAJESTIC BEACH RESORT 02 09 2024

O locatie minunata amplasata la malul marii.Hotel draguț,foarte curat dar necesita mici renovari.Doua piscine foarte mari cu sejlonguri suficiente in aceasta perioada.Plaja mare cu nisip fin atat la mal cat si in apa ,cu umbrele si sejlonguri cam puține, lipsita de bar.Camera destul de mare pt 3 persoane,am avut 4 paturi foarte curata dar o problema cu apa calda care curgea foarte incet ,bateriia de la baie fiind foarte veche.Frigiderul aprovizionat zilnic cu 2 beri la cutie o limonada 0.5 un suc cu pai pt copii si o apa plata la 1 litru.Mancare : dimineata cam aceeasi dar aveai din ce alege; la prinz destul de slab pt un hotel de 4 stele mai mult porc si pui; seara destul de diversificat miel vita rata iepure curcan si cateodata fructe de mare;peste doar congelat.Cafeaua boabe foarte buna, bauturi racoritore pepsi mirinda 7up foarte slabe fara acid.Bere becks ok.Cofetarie cu prajituri gustoase si cu produse vegane.Înghetata foarte buna de diferite sortimente.Bere la sticla 0.5 seara intre 21:00 23:00..Spectacole de luni pana sambata destul de ok.Animatia hotelului" N̈OTA 10."Parcarea gratuita si pazita. Raport calitate pret un hotel ok pe care il recomand.

8.9

Vacanta

Hotelul îl știam, super,camerele curate, mâncarea și băuturile cu mult peste anul trecut.Totul de la foarte bine in sus

9.8

Vacanță Bulgaria - hotel DIT Majestic

Este al doilea an în care merg la acest hotel în vacanță cu familia. Acest lucru spune tot despre calitatea acestuia. S-au păstrat aceleași standarde cu privire la camere, servicii, personal.

9.4

Bine, ca de fiecare data

A fost al 5-lea sejur la acest hotel si standardul se menține ridicat. Este perfect pentru încărcarea bateriilor. Sunt câteva mici minusuri fata de alti ani dar și ceva plusuri.

Vacanță hotel Majestic Sunny Beach

A fost o experiență interesanta, cu un hotel impunator unde se intalneste trecutul cu prezentul. Multe elemente de modernism imbinate surprinzator cu mobilier care aminteste de anii generatiilor trecute. Are plaja proprie cu șezlonguri gratuite, dar insuficiente pentru capacitatea de cazare a hotelului. Este totuși loc suficient să pui un prosop pe nisip, uneori chiar in marginea apei. Dotat cu doua piscine frumoase, bine ingrijite, cu apa cristalina, cam rece ce-i drept, pentru perioada de sfarsit de August in care am fost noi. Am prins doar o zi de plaja cu soare, din 3, dar asta este, se mai intampla. Ca si parere generală a fost frumos. Personalul amabil, calitatea mancarurilor si a bauturilor de nivelul all inclusiv, nu poti avea pretentii de calitate super la ce risipa se face acolo. Cine este pretentios cu mancarea si bautura sa meargă la un restaurant unde platesti ce comanzi. De multe ori nici acolo nu primești calitate pe masura platii. Dacă mergi acolo sa te distrezi si sa vezi partea frumoasa a lucrurilor vei găsi un loc de relaxare, prietenos si frumos. Dar dacă ești de fel cârcotaș si cauti partea goala a paharului, cu siguranta ca asta vei gasi. Ia partea buna a lucrurilor, că sunt multi oameni care nu-și vor permite niciodata sa ajunga acolo din diverse motive independente de vointa lor, asa ca bucurate si pentru ei si fi multumit că ai ajuns si acolo printre multe alte locuri pe care probabil ca le-ai mai vizitat. Lasa o energie pozitiva in urma ta sa se poata bucura si cei ce vin dupa tine de frumusetea acelor locuri. Pentru cel ce citesti aceste rânduri iti las un gand, bucurate ca poti vedea acele locuri minunate, bucurate de toti oamenii care te inconjoara, bucurate ca poti merge in locurile unde iti doresti si ofera o parte din bucuria ta si celorlalti. Vei gasi acolo ceea ce ai in suflet, frumusete sau uratenie, de tine depinde.
Recomand Travelplanner: Despre agentia Travel planner, numai de bine. Seriozitate, corectitudine si promtitudine. Nu am interactionat fizic, dacă pot spune așa. Am facut comanda online, am primit mail cu proforma si dupa ce am platit am primit mail cu tot ce trebuie pentru o vacanta reusita.

Vacanta minunata la Dit Majestic

Buna ziua! Scuze pt intarziere dar concediu s-a incheiat ieri si nu am avut timp sa trimit o impresie despre vacanta nostra in Bulgaria. Pot sa va spun ca am avut 8 zile de vis alături de familia mea. Despre hotel pot sa va spun ca ne-au depasit asteptarile ,de cand am ajuns la 10.30 ne-au rugat sa asteptam si la 11.30 ne-au poftit in hotel si de la acea ora am beneficiat de tot ce inseamna ultra all inclusive. Hotelul are un spatiu generos si aerisit unde nu simti niciodata o inghesuiala sufocanta. Camera a fost mare si spatioasa, mancare f buna (si pt carcotasi )ai de unde alege. Pe toata durata zilei avei cate un loc in care sa mananci ( am un film cu toata mancarea de la cina ,multa si deversificata. Am jucat tenis de camp aproape in fiecare zi, doar trebuia sa mergi la receptie sa te programezi. Daca ar fi la minusuri este legat tot de turiști unde puneau prosape la plaja dar nu stateau. Deja am recomandat hotelul unor cunostinte. In rest tot personalul a fost de nota 10. Asta a fost a 3 oara in Bulgaria și ne-am simtit cel mai bine.
Recomand Travelplanner: Despre Travel Planner! Sunteți f profi. Astept cu nerăbdare anul viitor sa merg tot cu voi. Am primit toate informatiile necesare si documentatia de la d-ra Anca Ispas tinem sa ii multumim. Va recomand si va voi tecomanda in contiuare. Fam Simion va multumeste inca odata. Sa ne auzim cu bine.

Foarte buna

Hotelul foarte curat,cu mult spațiu verde mâncarea diversificată
Recomand Travelplanner: Foarte bine organizați

Vacanță Dit Majestic

Totul la superlativ!
Recomand Travelplanner: Promți si preocupați.

Vacanta Bulgaria

Hotelul superb,mâncarea foarte bună și diversificata,camere spațioase mai ales pentru o familie cu 2 copii ,singura problema este ca pe plaja sunt umbrele și șezlonguri insuficiente pentru câte camere are hotelul,chiar dacă ai incluse în pret tot pe prosop sau pătură stai pe plaja. Cat despre barul care zice ca este situat pe plaja de fapt nu este pe plaja este în incinta hotelului lângă piscina, la 150 de metri de plaja asa ca nu prea au flux mare de turiști,deoarece dacă vroiai ceva de băut pana ajungeai pe plaja se încălzea .
Recomand Travelplanner: Voi recomanda acesta agenție

8.1

Vacanta Hotel DIT Majestic Beach Resort - Sunny Beach

Hotelul este situat foarte aproape de plaja (doar traversezi strada), are sezlonguri proprii gratuite, piscinile sunt foarte curate. Zilnic s-au schimbat prosoapele in camera, s-a luat gunoiul, dar nu s-a mai facut niciodata refill in mini-frigiderul din camera (1 sticla apa 1,5L, 2 beri, 1 limonada, 1 suc copii). Hotelul este destul de aproape de centrul statiunii, pe strada din fata lui gasesti tot felul de magazine si activitati. Centrul Vechi din Nessebar e cam la 20 min cu masina, exista si autobuze care te duc pana acolo, puteti intreba la receptie. Reguli ciudate la restaurant, neregasite in vreun site unde sunt afisate politicile hotelului (pe care eu le citesc intotdeauna din respect); pe scurt, la cina, sunt acceptate costumele ieftine de gimnastica cu inscriptii adidas si altele, sunt acceptati slapii de plaja cu bareta pe rist, dar nu este acceptata incaltamintea casual din piele de tip infradito (flip - flop) la barbati; la femei este acceptat orice tip de papuc. Pentru acest motiv, nu am fost acceptati la masa!!!! Surpriza, in restaurantul a la carte asiatic erau persoane care serveau cina in papuci de plastic flip - flop!!! Negative: Mobilier foarte vechi si deteriorat in restaurantul principal, apa din piscina pentru copii este foarte rece, șezlonguri insuficiente pe plaja, locuri bar lobby foarte puține, sucurile sunt groaznice (sa nu uitam ultra all inclusive), spectacolele sunt foarte "proaste" si pe plaja nu exista bar.
Recomand Travelplanner: Felicitari. Agentia Travel Planner - profesionisti.

9.3

Vacanta la DIT Majestic

Dit Majestic este un hotel de buget, pe care l-as recomanda. Am fost multumita de serviciile oferite, am luat camera cu vedere la mare, am primit la etajul 10 iar privelistea este minunata! Mancarea diversificata, gustoasa, nimic de comentat. Bauturile si ele decente. Personalul foarte amabil. Singurele minusuri pe care le consider sunt: apa rece de la piscina, mai ales cea din piscina de copii, care consider ca ar trebui sa fie incalzita si numarul mic de sezlonguri de pe plaja. nici macar o data nu am prins sezlong liber.
Recomand Travelplanner: A doua oara cand mergem in vacanta cu Travel Planner, recomandam si cel mai probabil vom mai apela si pentru vacantele viitoare!

6.6

Neplacuta

Mâncare proasta și alte neplăceri
Recomand Travelplanner: Neplacut

9.5

Super vacanta condițiile foarte bune hotel mare frumos curat

Camera curata spațioasă mancarea acceptabilă parcarea ok sezlong la plaja. Totul a fost ok.
Recomand Travelplanner: Voi recomanda aceasta agenție . Este flserioasa și de încredere. deja am recomandat

Vacanta DIT Majestic Beach Resort

Totul a fost la superlativ, camerele spatioase si curate, mancarea diversificata. Singura mica problema a fost cu internetul, in unele zone din resort nu exista conexiune la internet.

Incarca inca 30 impresii (762) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel DIT Majestic Beach Resort

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.