Rezerva pana la 4.03 la super hotelurile GRIFID si prinzi pana la -30% + poti prelungi cu 1 noapte gratis.

vezi ofertele
TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
3 stele

84 pareri si impresii Hotel GRIFID Metropol Nisipurile de Aur 2024

4 stele
Nisipurile de Aur, Bulgaria - Vezi pe hartă

9.3
92%
84 impresii
84 impresii
Impresiile Travel Planner (84)
Amplasare
9.7
Camere
9.5
Mancare
9.1
Personal
9.1
Atmosfera
8.9
Facilitati
9
Calitate / pret
9.1
Impresii pe Hotel GRIFID Metropol

84 impresii reale, verificate 100% - Hotel GRIFID Metropol

Impresii pe Hotel GRIFID Metropol

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
9.5

foarte frumos!

Chiar un hotel de 4 stele! Totul nou , curat, elegant, frumos. Personalul foarte atent si dragut. La mancare am avut mici probleme aveau multe specialitati cu care noi nu suntem obisnuiti, dar pana la urma gaseam ce sa mancam.nuau bufet suedez este cu servire a la carte si intr-un fel a fost mai bine ca nu am mancat asa mult cum de obicei avem toto tendinta sa facem in concediu.ni se facea curat in camere in fiecare zi.ce a fost mai urat, faptul ca nu aveau plaja privata dar au spus ca o sa faca la anu si piscina mica dar si asta se rezolva la anu.

Arata mai mult

4.4

Concediul complet

Hotelul perfect pentru un concediu perfect.

Arata mai mult

10.0

foarte luxos

Superb, curat, elegant , etc

Arata mai mult

7.9

Impresie buna

Hotelul este renovat, camerele sunt foarte curate, mobilierul si dotarile sunt moderne.

Arata mai mult

7.6

frumos da nu prea

Impresie foarte buna despre hotel,curat, modern.Singurele dezavantaje sunt plaja privata si o piscina mai mare cu entretainment.O MARE problema cu care ne-am confruntat a fost ca camerista ne-a sustras (furat) din borseta pe care o aveam in noptiera suma de 130 de leva ,lucru pe care l-am anuntat la receptia hotelului ,managerul incercand sa rezolve problema spunandu-mi sa chem politia pt ca el ma sustine ,eu nu am vrut sa am deaface cu politia asa mi-a oferit gratuit pt ultimile 2 zile seiful camerei.Pacat ca dupa o vorba romaneasca "fiecare padure are uscaturile ei".In rest as recomanda hotelul

Arata mai mult

9.0

Nu este recomandat cuplurilor cu copii

Amplasarea hotelului este ideala, foarte aproape de plaja si cu o priveliste frumoasa. Camera foarte spatioasa si foarte curata.

Arata mai mult

4.1

Vacanta placuta

Ca in fiecare an dupa ce am revenit din vacanta in Bulgaria este momentul sa-mi scriu impresiile despre hotelul unde am stat. Anul acesta am ales statiunea Nisipurile de Aur si hotelul Grifid Metropol. Nu regret in totalitate alegerea facuta insa nu as mai merge a 2-a oara la acest hotel decat daca tipul de meniu se va schimba. Este vorba de meniul all inclusive premium care presupune un mic dejun bufet suedez,pranzul si cina a la carte.Problema pentru mine si sotul meu a fost ca nu suntem obisnuiti cu meniu stil a la MASTER CHEF daca urmariti emisiunea.Este vorba de meniu sofisticat gen rata cu portocala,frigarui de grepfruit,supa crema de linte rosie,salata verde cu scoici ,taietei de orez cu soia,arpagic etc .Desertul era si el la alegere dintre 2 feluri de prajituri(la fel de sofisticate dar uneori fara gust) ,inghetata(3cupe mici) sau platou de fructe(2 felii de mar,2 felii de piersica,2 felii mici de pepene verde) Dupa parerea mea acest gen de meniu nu este pe placul majoritatii turistilor si astfel de impresii au avut si alti romanii cu care am discutat la hotel. Noroc cu restaurantul italian unde mai puteai servi intre mesele de la restaurantul principal diverse:pizza,cartofi prajiti,gratar pui,porc,paste ,hamburger. Exista un colt ptr copii deoarece ei nu beneficiau de acest minunat meniu.Acolo gaseai mancaruri traditionale ,prajituri,fructe si rareori(nu sa-ti faci un obicei din asta) daca ,ca adult nu-ti placea mancarea din meniu puteai sa servesti din meniul copiilor. Bauturile si servirea foarte ok,bufetul suedez de dimineata mai putin diversificat ca la un meniu all inclusive obisnuit dar suficient. Cocktailurile si cafeaua de la lobby bar foarte bune ,servirea la fel. In ceea ce priveste conditiile de cazare numai cuvinte de lauda,totul foarte nou,elegant si curat. Minibarul din camera a fost gratuit si se aproviziona in fiecare zi(1 sticla de apa plata,2 sticlute de suc si 2 cutii de bere).Piscina destul de mica,situata la etajul 2 dar apa marii fiind calda nu a fost nevoie s-o folosesc. La plaja ca sa aveti reducere la sezlonguri si umbrela mergeti pe plaja ROLBA(este in dreptul hotelului un pic la stanga)unde sunt umbrelute protocalii si veti plati 20 leva/zi ptr 2 sezloguri cu saltele si o umbrela,fata de 30 leva cat este tariful normal. Ce m-a uimit in finalul sejurului a fost faptul ca la ora 12 cand am facut check-out-ul ni s-au taiat bratarile si ni s-a comunicat de la receptie ca nu mai putem servi masa de pranz si nici macar la restaurantul italian nu mai putem merge sa mancam ceva.Mi s-a parut inacceptabil acest lucru ptr ca la oriunde mergi ziua hoteliera incepe cu cina si se termina cu pranzul. Sfatul meu este sa serviti masa inainte de a preda camera chiar daca depasiti ora de check-out ca sa evitati astfel de situatii. Am ramas dezamagiti de acest comportament si chiar daca personalul a fost foarte amabil nu as mai reveni la acest hotel. Recomand acest hotel celor obisnuiti sa serveasca mancaruri sofisticate in cantitati mici.

Arata mai mult

9.9

excelent

Gradul de confort este unul caracteristic stelelor la care este cotat, curatenia este ireprosabila si conditiile de cazare. Mancarea este una diversificata, in fiecare zi meniul este schimbat, varietati multiple de sortimente culinare. Personalul este ireprosabil, politicos, serviabil tot timpul atent la client sa fie intodeauna multumit.

Arata mai mult

9.2

Vacanta excelenta

Hotel foarte curat si frumos, ampalasare perfecta, 10m de plaja. Mancare suficienta si diversificata, in cele cinci zile nu s-a repetat meniul. Puteai sa bei bauturi alcoolice si nonalcoolice toate ziua, inclusiv bauturi internaionale. Personal prietenos, ne asteptau cu sampanie la sosire, iar fata care facea curatenie in camera ne-a facut un floricel din prosoape :). Era o surpriza placuta. Am fost cu totii (5 persoane) super multumiti!

Arata mai mult

8.7

merita

merita

Arata mai mult

7.9

Incantator

Hotelul a fost ok, proaspat deschis mai aveau una-alta de pus la punct. Camera spatioasa, curata, modern echipata, baie si cu dus si cu cada, balcon mare, gen terasa as spune. Singurul incovenient, la baie nu se aerisea cum trebuie si se simtea un miros neplacut de canalizare.

Arata mai mult

9.4

O clasa peste celelalte hoteluri din Nisipurile de Aur

Mai jos va voi prezenta intr-un mod destul de subiectiv partile bune si cele rele ale acestui hotel: - Partile rele: Va spun sincer ca nu am absolut nici un motiv sa ma plang despre acest hotel, absolut toate aspectele ne-au incantat. -Partile normale, situatii care sunt de inteles si trebuiesc tratate ca atare: 1. Parcarea: In fata hotelului se afla un trotuar cu latimea de aproximativ 3 metri latime, unde incapeau pe lungime circa 5-6 autovehicule, iar persoana responsabila cu parcarea ne indica sa tragem masinile in zona respectiva, costul fiind de 20 de leva pe zi. Noi am descarcat bagajele si am parcat autoturismele in parcarea hotelului Lilia, din imediata apropriere, costul fiind de 10 leva pe zi. 2. Lipsa sezlong-urilor si a umbrelelor de pe plaja: Desi hotelul se afla amplasat pe primul rand al imobilelor fata de plaja, iar la circa 20 de metri de intrarea in hotel se afla plaja privata a hotelurilor din lantul Grifid, nu ne-a fost permis sa folosim aceste facilitati pe motiv ca doar hotelurile Bolero, Vistamar si Arabella (toate din lantul Grifid) au acces acolo. Avand in vedere aceste considerente, am folosit plaja free din dreptul hotelului, fiind foarte curata si ingrijita. -Partile bune: 1. Cladirea si conditiile hotelului. Totul era absolut nou, mobilierul, televizorul Samsung LED cu diagonala de 81, lenjeriile, elementele de toaleta, sezlong-urile, chiar si paharele/farfuriile/vesela era in stare noua. Interiorul mirosea a vopsea lavabila iar curatenia era impecabila. 2. Piscina. La primul etaj al imobilului, in dreptul plajei se afla piscina avand aprox. 7x4 metri, cu adancimea de 1.40, langa care se aflau circa 30-35 de sezlong-uri. Mentionez ca in zona respectiva functiona un bar unde puteai consuma o gama larga de bauturi alcoolice si non-alcoolice precum si "dispeceratul" de prosoape de plaja ce le primeai contra unui card primit cu ocazia cazarii in acest hotel. -Parti foarte bune, situatii care ne-au impresionat profund si care ne-au determinat sa le subliniem in mod special: 1. Angajatii acestui hotel. In nici un hotel din Bulgaria nu am intalnit o asemenea atitudine fata de turisti, absolut toti angajatii acestui hotel ne zambeau de fiecare data cand ne intalneam, ne intrebau daca avem nevoie de ceva si efectiv ne-au incantat prin buna-vointa si profesionalismul pe care l-au aratat. 2. Mancarea, o prezentare mai ampla. Acest hotel oferea regimul de masa All Inclusive Premium dar diferea de ceea ce eram noi obisnuiti in sensul ca efectiv te asezai la masa iar chelnerii iti prezentau meniul zilei respective, diferit de fiecare data, din care puteai alege aprox. 8 feluri de macare (Starter, aperitiv, salata, supa/ciorba, paste, main course, cheese/antreu si desert), cate doua variante pentru fiecare fel iar in circa 10 minute erai servit treptat cu alegerea facuta. Doresc sa precizez faptul ca din meniul zilei era compus din alimente de cea mai ridicata calitate (somon, pastrav, pisica de mare, ceafa de porc, coaste de porc, zuchinni, risotto, fructe de mare, calamar...) ce erau service pe un plating absolut exceptional, cu sosuri de o varietate incredibila (pesto, sampanie, vin rosu-alb, alune ,,mascarponne...), gustul fiind magnific. Consider ca indiferent cat de pretentios poti fi, chit ca esti raw-vegan, tot puteai gasi ceva foarte gustos cu care sa te saturi. Singura diferenta era la micul-dejun, unde era un separeu cu mancare gen buffet suedez, de unde puteai servi mezeluri, branzeturi, salate, cereale, dulceata-nutella iar cand te asezai la masa, un chelner iti prezenta meniul de unde puteai alege English Breakfast (oua ochi, bacon, paine prajita, carnati, ...), French Breakfast (croissant cu ciocolata sau unt), omlete, clatite, waffles..., toate fiind delicioase la gust. Tin sa precizez faptul ca hotelul era prevazut cu 3 astfel de restaurante, fiecare cu meniul separat, respectiv Restaurantul principal, Restaurantul Italian si Restaurantul Fusion, cel din urma fiind inca inchis. - Bauturile. Intrucat am fost la mai multe hoteluri din Bulgaria, eram obisnuit cu gustul bauturilor alcoolice lungite cu apa, fapt ce nu s-a intamplat si la acest hotel. Absolut toate bauturile (incusivl cocktail-urile) au fost de o calitate foarte ridicata iar whisky-ul era marca Jim Beam. Tin sa precizez faptul ca fiecare camera avea un frigider in care am gasit o sticla de 1 litru de apa plata, doua sticle de suc (portocale si cola) si doua doze de bere, care erau schimbate zilnic. In mare consider ca am acoperit toate aspectele care ne-au incantat la acest hotel, de care ne-am despartit cu o mare nostalgie si va recomandam cu caldura un sejur aici. Indic faptul ca in lateralul hotelului se afla un teren viran ce ii apartine, de aprox. 20x30 metri, la circa 20 memtri de plaja, despre care managerul ne-a indicat zona respectiva ca fiind locul unde in viitorul foarte apropiat va construi o piscina demna de lantul Grifid.

Arata mai mult

6.5

impresii amestecate

Hotelul renovat;departe de asteptarile noastre legate de lant nemtesc.... Mancarea, un amestec de sofisticat si noncomestibil ,(copii au mancat doar barbeque si cartofi prajiti);curatenia in camere se facea partial- nu au schimbat lenjeria in cele 7 zile,la fel nici cosmeticele,in baie era in permanenta un miros dezagreabil care nu a cedat nici dupa curatarea personala cu DOMESTOS. Personalul - se straduieste sa fie agreabil, dar am observat atitudini nuantate fata de romani(sunt serviti mai greu si uneori partial);organizarea foarte proasta - se vede ca colectivul este nou,nu formeaza echipe.La restaurantul italian nu se serveste pizza , cu toate ca este inclusa in menu si copii o asteptau...;nu gasesti fructe si prajituri cum eram obisnuiti in all inclusive mereu.IMRESIE BUNA LEGATA DE APARTAMENT CA SI POZITIONARE - CU FATA COMPLET CATRE MARE,RENOVAT ;IMPRESIE BUNA - LEGATA DE PERSONALUL DE LA LOBY BAR,EXTREM DE SERVIABIL. Romanii erau nemultumiti,se discuta pe holuri despre mancare(extrem de sofisticata ),lipsa unor feedbackuri cu personalul...curatenie..... apropo!!!!! PANTALONII LUNGI NU SUNT RECOMANDARE LA CINA ,OBLIIIIGATIE!!!!!!! Am primit observatii legate de intarzierea la masa(in loc de orele 18,am ajuns la 18,35) In concluzie:ADULTI FARA COPII (NU EXISTA NICI MACAR UN TOPOGAN)SI ASTEPTARI FFF. MARI.........

Arata mai mult

8.9

Relaxare

Hotel bine pozitionat fata de plaja, piscina proprie, curatenie, aer conditionat,camere mari si multa liniste.
Recomand Travelplanner: Lucrez pentru prima data cu agentia dumneavoastra. Am fost foarte multumit de consultantul meu si recomand cu incredere agentia dumneavoastra.

Arata mai mult

9.9

Super

8.6

un hotel cu bun gust

Hotelul merita 5 stele...Totul frumos, curat, in schimb lipseste atmosfera de vacanta.Mancarea a fost a la carte.La inceput a fost ciudat fiind obisnuita cu bufet suedez.Recomand tuturor care doresc o vacanta linistita!
Recomand Travelplanner: Sunt multumita de aceasta agentie! Doresc mai multe oferte pentru Grecia :)

Arata mai mult

9.8

calitate la un pret rezonabil

hotelul este extrem de curat cu un personal forte atent la nevoile clientilor , serviciile de calitate .
Recomand Travelplanner: totul a decurs foarte ok

Arata mai mult

9.1

Sejur Perfect

Am citit descrierile anterioare,mai ales cele rele.Am stat 3 nopti 4 zile Daca ar fi fost la celelalte hoteluri din statiune (mai ales 5 stele)si ar fi dat seama ca nu se compara cu ce gasesti aici. Bun te duci la Melia sau Admiral, Casino; ai mancare foarte multa si proasta ,eventual rromi care fac baie in piscina imbracati dar na trebuie sa se umple hotelul. Nu am prejudecati fata de nimeni,opinia oricum este orientativa dar totusi fi-ti corecti fata te voi si de pret-calitate. Fara persoane sub 16 ani si la cina obligatoriu pantaloni lungi(nu conteaza trening sau jeans/pant de alt gen Wifi GRATIS peste tot la piscina,skybar,plaja,lobby si merge perfect Parcarea e scumpa?(10 euro/20 leva pe zi) pai e la fel ca la melia si casino care sunt mai scumpe si tot nu iti ofera ce ai aici. Mancare a la carte , nu ceafa de porc si cartofi prajiti e cea mai buna din bulgaria cred;ca la hoteluri luxoase din turcia Bautura foarte buna nu siropuri diluate(hoteluri mentionate mai sus) Plaja e in pret nu e privata.Piscina bun nu e imensa dar nu este aglomerata. Este la 5 minute de mers pe jos pana la roata si de centrul statiunii. Apreciez calitatea si managementul nemtesc care se vede in tot ceea ce tine de acest hotel Recomand cu caldura si weekend ul acesta chiar mai trag o fuga
Recomand Travelplanner: e a 4 a oara cand apelez la aceasta agentie Pana in prezent nu am intalnit alta sa fie asa buna Nu am ce sa le reprosez 10/10 Bravo tineti-o tot asa !! Daca introduceti si turcia pe viitor tot la dvs voi apela

Arata mai mult

8.8

apreciere grifid metropol

raport bun calitate pret
Recomand Travelplanner: seriozitate si profesionalism

Arata mai mult

9.8

o vacanta excelenta

Hotelul amplasat pe plaja,conditii de 5 stele camere moderne curate ,bai frumoase practice cu ventilatie saltele stil dormeo,televizor cu diagonala mare,vedere suprba la mare,bazin la etajul 2 cu o cadere a apei la fel ca o cascada cu sezlonguri gratuite si bar gratuit curat frumos si liniste.In privinta personalului numai cuvinte de lauda.o mica problema ar fi masa de seara cu diferite specialitati ;frantuzeti, nemtesti ,asiatice,bugaresti,si nimic romanesc.Stomacul meu romanesc la un momendat a spus nu nu nu!Ptr. masa de dimineata nu sunt probleme exista bufet suedez fff bun din toate punctele de vedere.Masa de prinz va recomand restaurantul italienesc de la etaj 2 unde puteti manca bufet suedez -salate iar mancarea a la cart dar puteti sa faceti diferite combinatii.Prcarea fff scumpa 20 leva pe zi/ ce-a mai scumpa de la nisipuri.Plaja privata nu au ,trebuie sa platesti in jur de 20 de leva pe zi ptr. a avea 2 sezlonguri si o umbrela.Desi fac parte din lantul Griffit nu sunt acelesi conditii ca celelalte hoteluri din acest lant.Barul serveste cocteluri alcolice si nealcolice ffff bune,capucino.cafea ffff buna inclsiv bauturi alcolice de calitate,juisuri de calitate si zimbetul ospatarilor tot de o mare calitate.In concluzie;un hotel de nota 10.Este un hotel ptr. cupluri fara copii care vor liniste si odihna .Este un hotel care indeplineste conditiile chiar si ptr. ce-i mai pretentiosi,Desi ma doare inima sa spun o sa ne trebuiasca inca o suta de ani sa avem si noi litoralul la fel.

Arata mai mult

8.5

Satisfacator.

Parcarea f scumpa (20 leva = 10.50 euro / zi). In prima zi am ajuns la 13.30 dar nu am fost invitat la masa ci am fost pus sa astept la bar pana la 14.00. Am sperat sa primesc pranzul in ultima zi, inainte de plecare...surpriza...a trebuit sa predau camera la 12.00 si sa plec nemancat. Astea sunt smecherii balcanice... In rest hotelul f frumos, bine amplasat si bine dotat. Mancarea buna dar nu excelenta. Daca e sa insumam pretul hotelului cu parcarea si sezlongul ajungem la pret de Grecia.

Arata mai mult

9.0

Am avut o vacanta minunata.

Un hotel luxos, extrem de curat, cu servicii de cea mai buna calitate, pentru a satisface si pe cei mai exigenti turisti. Camerele mari, spatioase, luminoase si elegante, unde se facea curat zilnic si cu simt de raspundere. Restaurantele, barurile si piscina, toate cu servicii excelente si de calitate. Mancarea diversa si total suficienta pentru orice om cu bun simt. Voi alege acest hotel si intr-o vacanta viitoare la Nisipurile de Aur.

Arata mai mult

8.7

o vacanta de vis la grifid metropol

un hotel superb

Arata mai mult

9.2

Vrei sa fi rasfatat?!

Totul la superlativ,ce sa zic la anu m-as intoarce fara resentinemente inapoi la ei... se vede ca acest hotel a fost preluat de un lant hotelier serios ! bv lor

Arata mai mult

9.9

un sejur minunat

Hotelul este de exceptie: amplasarea, aspectul exterior si interior, serviciile de cazare, masa si distractie sunt de cea mai inalta calitate.Personalul, incepand cu receptia, si continuand cu masa si curatenia in camere, este de o mare disponibilitate si profesionalism. Mancarea este diversificata, proaspata, foarte bine prezentata si mai mult decat suficienta.

Arata mai mult

9.9

ireprosabil!

Alegere excelenta. Am plecat putin indoit, deoarece era un hotel nou deschis. Camere spatioase, curate, moderne. Restaurant cu servire a la carte, cu un meniu incredibil, diferit in fiecare zi, cu specialitati peste asteptari. Am vizitat majoritatea hotelurilor de 5* din Antalya, insa mancarea de aici bate de departe tot all inclusive-ul. ..sper sa isi pastreze obiceiul.. Barul serveste peste tot coctailuri bine facute si personalul este excelent. Parcarea 10 Euro/zi. La minusuri nu am gasit decat sezlongurile de pe plaja, care erau in jur de15€..pe zi! Recomand fara dubii hotelul.

Arata mai mult

6.9

Calitatea scazuta a serviciilor fata de anul trecut pentru acelasi hotel in exact aceeasi perioada

La sosirea in hotel nu mai esti primit cu sampanie ca anul trecut. Camera de cazare NU are plase de tantari...ceea ce este foarte rau avand in vedere ca este recomandat sa nu folosim sistemul de A.C. deoarece nu este sistem cu unitate individuala pe fiecare camera ci sistem care este comun cu alte camere (expunere contactare COVID). Nu mai aveau disponibil la camere "meniul de perne"- din care iti puteai alege tipul de perna (ca anul trecut). Nu s-a tinut cont de distantare, mesele din restaurante erau amplasate la aceeasi distanta unele fata de celelalte exact ca anul trecut. Mancarea mai slaba calitativ si mai putina cantitativ fata de anul trecut. Servirea mai proasta ca anul trecut (cel putin la micul dejun)...incurca comenzile, au adus mancarea rece, nu erau cani la masa si au adus de la alta masa unele nefolosite (avand in vedere problema cu COVID-ul nu ar fi trebuit sa procedeze asa) nu au adus oliviera dupa servirea mesei. Bauturile de la barul de pe plaja mult sub calitatea celor de anul trecut (de exemplu anul trecut frappe-ul avea si frisca si sirop...anul acesta nu mai avea nici una nici cealalta si era mult mai apos)...sa nu mai zic de cocktail-urile cu alcohool in care acesta era aproape inexistent. Anul trecut recomandam cu drag acest hotel, insa dupa experienta de anul acesta nu m-as mai intoarce la el.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte rapizi, promti si dornici sa ajute, insa nu au fost suficient de atenti cand am solicitat ca doresc camera cu vedere directa spre mare. Astfel mi-au recomandat o camera cu vedere laterala zicand ca este cu vedere frontala (ca sa aflu mai tarziu de la receptia hotelului ca agentia nu putea oricum bloca o camera cu vedere frontala ci doar cu vedere laterala, zicandu-mi ca doar ei, Grifid si booking-ul pot bloca astfel de camere...ceea ce e bine de stiut pe viitor ca sa stiu daca optez sau nu ptr o agentie).

Arata mai mult

10.0

O vacanta de neuitat

Hotel excelent, curatenie, servicii ireprosabile, meniu diversificat si extrem de gustoase toate preparatele. Doar cuvinte de lauda, totul a fost la superlativ! Voi reveni cu siguranta cu prima ocazie si voi recomanda si cunoscutilor mei aceasta locatie.
Recomand Travelplanner: A fost prima data cand am apelat la serviciile acestei agentii, dar pentur ca sunt foarte incantata, cu siguranta nu va fi ultima! Promptitudine, amabilitate, comunicare excelenta. Am remarcat o reala preocupare pentru satisfacerea nevoilor clientului. Multumesc, Travel Planner!

Arata mai mult

9.8

O vacanță reușită!

Recomand hotelul cu toată inima! Un hotel elegant,cameră mare,curată ,frumos decorată,dotată cu 2 plasme.Intr-un cuvant un hotel peste așteptări atunci când intri în el.O problemă este parcarea foarte mică, fiind obligat să îți cauți parcare in altă parte contra cost (20 de leva/ziz.Conceptul de all inclusive foarte ok ,deși servirea se face la masă. Am avut parte de o experiență culinară deosebită ,preparatele fiind pregătite de un master chef.Din păcate personalul nu este atât de doritor iti a-ți rezolva eventualele cerințe.
Recomand Travelplanner: Multumim agenției pt promptitudine și profesionalism! O să vă recomandăm cu drag cunoștințelor și prietenilor!

Arata mai mult

9.2

Vacanta BULGARIA - GRIFID METROPOL 16+ Adults Only, Nisipurile de aur

Hotelul este superb! Camera tip Junior Suite este super ok, spatiul-nici nu incape in discutie, mobilier modern, TV Led; am beneficiat de expressor cafea cu pastile, minibar aprovizionat zilnic, papuci de unica folosinta, halate de baie, palarii de soare. Au fost si mici inadvertente, de exemplu: 1) baie arata foarte bine; am avut atat cada de baie, cat si cabina de dus dar, in pofida acestui aspect pozitiv, nu le-am putut utiliza (ca sa nu mai asteptam unul dupa altul) deoarece dispenserele de sapun lichid/sampon existau doar la lavoar si la cabina de dus, prinse in perete; am vrut sa-l iau pe cel de la lavoar sa-l pun la cada de dus si asa am remarcat ca erau prinse in perete, nu se puteau detasa... 2) bauturile sunt doar locale, nu si din import ca in descrierea de pe site 3) 2 restaurante a la carte (cu rezervare) dar nu am putut beneficia de niciunul din cauza lipsei disponibilitatii, in conditiile in care gradul de ocupare al hotelului era sub 50 % 4) existenta unui sky bar la etajul 12, pe care nu-l gasesti oriunde, dar care in intervalul de 5 zile, cat am stat acolo, nu a fost deschis nici macar o singura zi.
Recomand Travelplanner: Disponibili pentru orice doleanta ! Voi recomanda aceasta agentie.

Arata mai mult

Incarca inca 30 impresii (54) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel GRIFID Metropol

Intrebari frecvente despre Hotel GRIFID Metropol

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.