Este a doua oara cand ajungem la acest hotel, fiind ferm convinsi ca o sa ne simtim la fel de bine ca prima oara ( 2021), insa de data aceasta am fost total dezamagiti, calitatea serviciilor a scazut considerabil si nu-l pot clasifica ca un hotel premium ( corp D).
O sa enumar mai jos ce nu ne-a placut / ne-a deranjat:
- personalul nu cunoaste termenul de amabilitate, in prima zi nu am fost atenti la orarul piscinei si la ora 18 : 00 FIX a venit un angajat sa ne goneasca de pe sezlong, cu furtunul in mana, langa noi, tipand " haide, gata " ( in romana, exact cum am scris), efectiv am ramas fara cuvinte, si nu eram singurii care inca stateau pe sezlonguri. Intr-o alta zi am coborat la masa, copilul avea pantalonii cu model in degrade, de la intrare ne-au interzis accesul, le-am mentionat ca pantalonii nu sunt uzi, ci ca asa-i modelul, ne-au permis accesul ca ulterior sa fim urmariti si, in timp ce luam masa, a fost anuntata sefa de sala sa ne roage sa iesim deoarece copilul are pantalonii uzi, i-am explicat din nou ca nu-s uzi, moment in care a dat ochii peste cap, i-a spus copilului sa se ridice sa verifice ca-i canapeaua uscata, subliniez inca odata ca toata intamplarea a avut loc in timp ce noi mancam.
- singurii angajati amabili si mereu cu zambetul de buze erau cei care debarasau mesele si barmanii + receptia.
- supele si felurile principale de mancare au fost bune, relativ diversificate, insa micul dejun si garniturile erau uscate, pestele avea intotdeauna marginile uscate, lasa impresia ca a fost gatit in ziua anterioara.
- camera pe care am primit-o a fost extraordinar de mica, nicidecum nu era Premium, in fiecare dimineata aveam parte de o vedere unica, cu un miros pe masura ( tomberon amestecat cu hota de la bucataria deasupra careia am fost cazati), imaginea vorbeste de la sine.
- nu mai are rost sa mentionez ca in continuare este permisa rezervarea sezlongurilor, am vazut familii care rezervau cate 8 - 10 buc atat la piscina cat si la plaja ( desi era clar ca nu pot sta in 2 locuri in acelasi timp), in timp ce oamenii cu bun simt nu aveau unde sa stea ( pe noi ne-au salvat sezlongurile de la piscina premium).
- desi plaja este curata, cu nisip fin si ambalajele stranse zilnic, as fi sugerat ca dimineata sa nu fie aruncate algele stranse de personal de pe mal tot in mare, ci sa fie adunate intrun sac de gunoi, daca tot se chinuie sa le stranga,
Recomand Travelplanner:
Au fost rapizi si prompti, de 4 ani colaboram pentru sejururile din Bulgaria, insa anul acesta pretul competitiv s-a resimtit in alocarea camerelor din partea hotelurilor, pret mai mic - camerele low cost. As fi preferat sa platesc in plus si sa avem parte de camere decente, din acest motiv am ales pentru Evrika pachet premium.