Cautam agent de turism

agent de turism travel planner

Am gasit in aceasta criza momente dе oportunitate. Am reorganizat activitatile, am trecut printr-un proces dе rebranding, am lansat o noua platforma online si ne pregatim pentru mai multe lucruri interesante. Avem incredere in viitorul nostru!

In continuare, cautam candidati curajosi, care cred in turismul dupa covid-19, candidati dinamici, cu abilitati dе comunicare, pozitivi, creativi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut si carora le place sa ajute. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi 🙂

Daca esti atras/a dе mediul corporate, cu multi angajati, atunci nu suntem o alegere buna pentru tine. Noi nu avem multi sefi, suntem putini, dar dedicati, ne place sa inovam, sa fim altfel, sa ajutam, punem mare accent pe profesionalism si satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc.

Ne place sa credem ca suntem printre cei mai buni pe destinatia Bulgaria si vrem sa ducem mai departe aceasta traditie. In linii mari, planurile noastre, pe termen scurt, includ aprofundarea Bulgarei, a Greciei si a Turciei ca, iar pe termen mediu si lung a altor destinatii interesante (incusiv exotice) si circuite.

Suntem flexibili, apreciem mai mult omul decat profesionistul, dar avem si cateva cerinte importante!

  • experienta de cel putin 2-3 ani ca si agent / consultant turism; cunoasterea si intelegerea destinatiilor Bulgaria / sau Grecia sunt importante; cunoasterea Turcia, Romania, Egipt reprezinta un avantaj;
  • abilitati vanzari si customer service; iti place sa finalizezi tranzactii, sa ajuti oamenii
  • studiile in turism sunt binevenite, dar nu obligatorii; reprezinta totusi un avantaj.
  • cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit la nivel dе conversatie cel putin nivel mediu);
  • serios, punctual, organizat, spirit dе echipa, capacitate dе lucru in situatii dе stress;
  • permis dе conducere – optional;
  • experienta dе back office reprezinta un avantaj;

Descrierea jobului

  • vei identifica nevoilе clientului si vei oferi consultаntа de speciаlitаtе in аlеgеrеa celеi mаi potrivitе vаriantе pentru acesta;
  • vei interactiona telеfonic, prin е-mаil sаu in аgentiе cu turistii;
  • iti vei insusi si аplicа tеhnici / strаtegii de vanzari;
  • vei mentine legatura cu clientii si furnizorii si vei asigura buna desfasurare a operatiunilor pana la finalizarea comenzilor;
  • vei urmari platile, vei intocmi documente fiscale si de calatorie;
  • vei mentine si dezvolta portofoliul de clienti;
  • vei studia si vei asimila informatii depsre destinatiile si hotelurile din portofoliu
  • vei utiliza un sistem personalizat de management al ofertelor, clientilor si al proceselor de rezervare / comenzi; utilizarea sistemelor de rezervare al touroperatorilor germani reprezinta un avantaj
  • vei contribui la realizarea pachetelor turistice, vei prelucra informatiile si ofertele de pret, vei gestiona si actualizeaza baze de date.
  • vei participa infotripuri periodice si iti vei consolida cunostintele despre destinatii si produse;

Beneficii
In functie de nivelul tau de pregatire, iti pregatim un pachet salarial pe masura. In linii mari, acesta este format din salariu fix + bonusuri periodice, in functie de performanta.

Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul la adresa de email office@travelplanner.ro. Te invitam apoi la o intalnire unde vom discuta toate detaliile despre colaborare, inclusiv despre partea financiara.

Daca simti ca jobul nu ti se potriveste, dar cunosti pe cineva care ar vrea sa lucreze cu noi pe aceasta pozitie, da-i de veste!

Despre Travel Planner

Suntem printre primele agentii de turism online din Romania si, de 12 ani, organizam eficient vacante la un pret convenabil. Ne dedicam satisfactiei clientului si, de aceea, avem 98% turisti care ne recomanda serviciile.

Am inceput activitatea in vara anului 2008, in pragul crizei economice, si am avut un parcurs cel putin interesant. Pana in acest moment, am trimis peste 120.000 de turisti in Bulgaria si Grecia, am organizat peste 30.000 de vacante si am strans peste 18.000 de impresii, dintre care 98% au fost pozitive. Toate acestea ne responsabilizeaza si ne motiveaza. Am reusit sa facem fata tuturor incercarilor si suntem extrem de convinsi ca vom iesi din acest episod mult mai puternici!

Aici gasesti mai multe despre noi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Selectati optiunea antispam