Anunt post call center 12 May 2022 Stiri Postat de Ana-Maria Lichwar Travel Planner cauta candidati pentru activitati de secretariat, back office si help desk in cadrul agentiei de turism. Posturile sunt valabile pentru sezonul de vara, cu posibilitatea de prelungire in cazul in care exista chimia potrivita de ambele parti. Ne adresam atat celor care au experienta, dar si celor fara experienta. Asadar, daca esti student sau proaspat absolvent, daca vrei sa castigi experienta, sa-ti slefuiesti abilitatile si sa-ti pui in valoare competentele, in cadrul acestui job ai putea sa-ti testezi aptitudinile de comunicare atat cu clientii, cat si cu colegii si intreaga echipa. Trimite-ne cv-ul tau pe office@travelplanner.ro sau aplica pe ejobs Poti dezvolta abilitati de comunicare eficienta, organizationale si poti invata sa respecti termene limita de livrare, focusandu-te pe obiective. Sunt importante vibe-ul pozitiv, limbajul respectuos, atitudinea profesionista in relationarea cu clientul, sa ai cunostinte basic de software si sa fii dispus sa-ti imbunatatesti constant punctele slabe. Noi, cei de la Travel Planner, suntem dedicati, ne place sa inovam, punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc. Ne dorim colegi dinamici, pozitivi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi 🙂 In pandemie am decis sa nu asteptam ci sa gasim solutii si am reusit sa crestem cifrele chiar si fata de anii anteriori. Vrem sa pastram acest trend si de aceea avem nevoie de colegi care sa participe la succesul nostru. Inainte sa aplici, te rugam sa iei in considerare cele de mai jos: student sau absolvent de universitate; studiile in turism sunt un avantaj dar nu obligatorii; cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit la nivel dе conversatie cel putin nivel mediu); serios, punctual, organizat, spirit dе echipa, capacitate dе lucru in situatii dе stres; experienta in turism constituie un avantaj ai experiență în relațiile cu clienții și in operatiunile cu acestia. Esti flexibil si comunici usor atat cu clientii, cat si cu colegii Responsabilitati cheie secretariat / help desk Gestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon samd). Preia apelurile din centrala. Le clasifica, le directioneaza si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe client (low position, limbaj asertiv, politete, parteneriat, servire, proactivitate, empatie). Identifica diverse spete pe care le rezolva sau le directioneaza agentilor spre rezolvare (erori rezervare, greseli samd). Proceseaza modificari minore. Oferteaza clienti pe baza cererilor ferme telefonice sau primite prin formularul de contact. Contabilitate primara, emitere asigurari calatorie, alte sarcini back office ce tin de activitatea agentiilor de turism. Salarizare si beneficii: In functie de nivelul tau de pregatire, oferim un pachet salarial format din salariu fix si bonusuri periodice atractive, in conformitate cu performanta personala si a echipei. Descrierea companiei Suntem printre primele agentii de turism online din Romania si, de 14 ani, organizam eficient vacante la un pret convenabil. Am inceput activitatea in vara anului 2008, in pragul crizei economice, si am avut un parcurs cel putin interesant. De 14 ani am trimis in vacanta peste 150.000 de turisti si am primit peste 21.000 de impresii din care 97% pozitive. Ne place sa credem ca suntem printre cei mai buni pe destinatia Bulgaria si vrem sa aliniem la aceasta performanta si alte destinatii precum Grecia sau Turcia.