Cele mai intalnite servicii suplimentare pentru o rezervare. Ce se poate sau nu garanta si de ce

Ai in plan sa pleci in vacanta si urmeaza sa faci o rezervare cat de curand in acest sens, insa ai vrea sa stii si care sunt cele mai intalnite servicii suplimentare si care dintre acestea pot fi garantate sau nu de catre agentie? 

Vei gasi in acest articol explicatii referitoare la patul matrimonial disponibil sau nu intr-o camera dubla, alaturi de posibilitatea de a obtine un patut pentru copii sau o camera anume, dar si alte detalii de acest gen, astfel incat experienta ta sa fie pe masura asteptarilor. 

In ceea ce priveste agentia Travel Planner, vei observa ca la finalul formularelor de rezervare, exista o sectiune de Alte mentiuni, unde poti adauga cerintele tale (spre exemplu, calatoresti alaturi prieteni care au o rezervare in acelasi hotel si ati dori camere alaturate, doresti pat matrimonial in camera, ai nevoie de un patut pentru copil mic, etc). 

Agentul nostru va trimite rezervarea impreuna cu solicitarile tale, insa nu va putea garanta indeplinirea acestora, pentru ca repartizarea camerelor se va face exclusiv de catre unitatea hoteliera. In general, cei de la hotel fac tot posibilul ca solicitarile sa fie indeplinite, desigur, in limita disponibilitatii din ziua cazarii tale. Poti descoperi abordarea fiecarei situatii in parte, punctual, in cele ce urmeaza. 

Nu in ultimul rand, daca esti tentat sa-ti rezervi o vacanta intr-o destinatie apropiata de casa, iti reamintim ca la noi pe site gasesti o multime de oferte Bulgaria, oferte Grecia si oferte Turcia, cu sute de hoteluri din care sa poti alege ce ti se potriveste mai bine.

Patul matrimonial

Una dintre cele mai des intalnite solicitari intr-o agentie de turism atunci cand vine vorba de rezervarea unei camere la hotel este cea a patului matrimonial intr-o camera dubla. 

In cele mai multe dintre cazuri, intr-o camera dubla exista doua paturi de o persoana care sunt unite, iar in ultimii ani, unii dintre hotelieri au inceput sa introduca saltele unice prin intermediul carora cele doua paturi sunt unite astfel incat sa nu se resimta spatiul lasat gol la mijloc. Desigur, aceasta nu este o regula si tine de fiecare unitate hoteliera in parte. 

Patul matrimonial nu poate fi garantat la rezervarea unei camere duble, iar in functie de disponibilitatea de la momentul respectiv, in acest tip de camera pot fi intalnite fie doua paturi de o persoana unite, fie un pat matrimonial. 

In general, camerele care sunt dotate cu pat matrimonial au un numar limitat, aceasta fiind motivul pentru care acest tip de camera nu poate fi garantat in momentul rezervarii. Atunci cand este facuta rezervarea, se blocheaza un tip de camera (dubla/tripla/apartament), nu o camera in sine (camera nr.10), asadar, patul matrimonial nu poate fi garantat, iar camera iti va fi atribuita in functie de disponibilitatea de la momentul check-in-ului. 

In perioadele mai putin aglomerate, sansele sa primesti o camera cu pat matrimonial sunt mai mari, insa in varf de sezon, e bine sa tii cont ca hotelul poate fi ocupat chiar si la capacitate maxima, iar solicitarea ta are sanse sa nu poata fi indeplinita.  

Camere alaturate sau camere la un etaj anume 

La fel ca si in cazul patului matrimonial, nici aceasta solicitare nu poate fi garantata de catre agentie, fiind o chestiune care tine exclusiv de distribuirea din momentul cazarii tale. Desigur, in cazul in care ai preferinte referitoare la etajul la care ai vrea sa fie camera ta, respectiv poate camere alaturate in cazul in care calatoresti cu un grup mai mare, poti adauga toate aceste mentiuni la sfarsitul formularului de cazare, urmand ca agentul de turism sa transmita unitatii hoteliere preferintele tale. 

Din motivul mentionat mai sus, nici optiunile privind pozitia camerelor nu se pot garanta de dinaintea zilei de check-in. Cu toate acestea, de regula, hotelierii fac tot posibilul ca dorintele clientilor sa fie indeplinite, astfel incat acestia sa aiba o experienta cat mai placuta in cadrul unitatii respective de cazare. 

Iti reamintim ca distribuirea camerelor dintr-o unitate hoteliera se face la receptie, iar problemele legate de amplasarea camerelor, aspectul acestora sau alte situatii asemanatoare se vor rezolva de catre client direct la receptie. 

Chiar daca ai rezervat camera printr-o agentie de turism, iti recomandam sa incerci sa discuti orice inconvenient intai de toate la receptia hotelului, caci ai toate sansele sa gasesti o rezolvare mult mai rapida decat daca ai suna la agentie. In cazul in care nu se poate gasi o solutie potrivita, iar discutiile cu personalul hotelier nu dau rezultatul la care te astepti, poti apela si agentia, urmand ca agentii de turism sa incerce sa medieze discutia client-hotel.  

In acest caz, te-ar putea interesa si articolul: Cum faci o reclamatie la hotel daca ai parte de un inconvenient si cum e mai bine sa reactionezi

Felul in care este orientata camera 

Daca iti doresti o camera cu vedere spre mare, trebuie sa iei in calcul ca atunci cand faci rezervarea trebuie sa bifezi si tipul de camera dorit, acestea fiind clasificate in functie de orientare (vedere frontala spre mare/vedere laterala spre mare/vedere spre parc sau gradina/etc). 

Preturile acestor tipuri de camere variaza. Vei observa ca o camera cu vedere frontala spre mare este mai scumpa decat o camera cu vedere laterala spre mare, in timp ce aceasta din urma va avea un pret mai mare decat cea cu vedere spre parc. 

In general, camerele cu vedere spre gradina/zona de verdeata/parc sunt si cele mai accesibile la pret. 

Prin urmare, tipul de orientare al camerei poate fi garantat din momentul rezervarii, contra cost, in functie de oferta respectivei unitati de cazare. 

Pentru a avea insa o camera cu vedere in directia dorita de tine, trebuie sa nu uiti sa bifezi optiunea ta inca de la primii pasi ai rezervarii. Daca ai uitat sa faci acest lucru si vrei sa faci o modificare ulterioara, ia in calcul ca solutionarea solicitarii tale va presupune, cel mai probabil, si costuri suplimentare. 

Patutul pentru copii mici 

Familiile care calatoresc alaturi de bebelusi/copii mici si care au nevoie de un patut potrivit varstei acestora, pot face aceasta solicitare tot la finalul formularului de rezervare.

Din pacate, nici patutul pentru micuti nu reprezinta un serviciu suplimentar care poate fi 100% garantat, desi hotelierii vor face tot posibilul sa gaseasca o rezolvare pentru solicitarea ta. 

Mai ales in perioadele aglomerate, atunci cand hotelurile sunt ocupate la capacitate maxima, poate exista situatia in care sa nu mai existe patuturi pentru copii libere la momentul cazarii tale, pentru ca fiecare hotel are un numar limitat de patuturi, mai mic decat numarul camerelor disponibile pentru a fi rezervate. 

In acest sens, sfatuim turistii care merg spre destinatia de vacanta cu masina, in varf de sezon, sa ia in calcul si aducerea unui patut pliant de bebelus de acasa, pentru orice eventualitate. 

Meniu pentru bebelusi, meniu pentru persoane cu intolerante alimentare, meniu vegan 

In cazul in care ai nevoie sa ai la dispozitie un meniu potrivit pentru bebelusi, un meniu pentru persoane cu diferite intolerante alimentare sau un meniu vegan, e bine sa te orientezi de la inceput catre o unitate hoteliera care are incluse in oferta aceste optiuni. 

Aceste servicii pot fi oferite la cerere sau pot fi disponibile la fata locului, insa, in mod evident, doar daca hotelul respectiv are aceste optiuni incluse in meniu. 

In general, exista hoteluri cu servicii superioare si cu regim de cazare all inclusive care au amenajate astfel de sectiuni de bufet speciale pentru bebelusi (unde sunt regasite piureuri, borcanase, iaurturi speciale, chiar si o zona in care mama poate prepara personal mancarea celui mic cu ajutor unor blendere, incalzitoare, etc), dar si sectiuni dedicate persoanelor cu diabet, intolerante alimentare, etc. Important este insa sa te asiguri ca ai optat pentru un astfel de hotel inainte sa plasezi rezervarea. 

Locul de parcare 

Si aceasta este una dintre cele mai des intalnite solicitari cu privire la serviciile suplimentare aferente unei rezervari la hotel. 

In mod cert, locul de parcare reprezinta o cerinta extrem de importanta pentru acei turisti care vin spre destinatia de vacanta cu masina, motiv pentru care acesta trebuie sa fie solicitat, la fel, in momentul plasarii cererii de rezervare. 

Locurile de parcare disponibile la o anumita unitate de cazare pot fi oferite gratuit sau contra cost, insa in limita disponibilitatii, caci numarul acestora este limitat in raport cu intreaga capacitate a hotelului. 

parcare nisipurile de aur

In mod special in perioadele aglomerate, pot aparea situatii in care locurile de parcare din parcarea hotelului sa fie insuficiente, iar in acest caz, personalul hotelier te va directiona catre una dintre parcarile din imediata vecinatate a hotelului tau. 

Asadar, si aceasta solicitare este supusa disponibilitatii, exceptie facand totusi unele resorturi mai mari sau statiuni mai restranse, unde spatiile de parcare sunt ceva mai generoase. 

Concluzionand, speram ca informatiile de mai sus sa-ti fie de ajutor in cazul in care doresti sa soliciti unul dintre serviciile suplimentare mentionate, iar experienta ta in destinatia de vacanta sa fie una cat mai placuta. 

Daca nu te-ai hotarat inca si care anume va fi urmatoarea ta destinatie, te asteptam pe site cu unele dintre cele mai bune oferte pentru Bulgaria, Grecia si Turcia, de unde sa poti alege fix ce ti se potriveste mai bine!

Alte articole care te pot interesa

Travel Planner Conecteaza-te cu noi pentru o experiență completă!

Simplifici procesul de rezervare și ții legatura cu noi pentru oferte exclusive și informații de călătorie

sau
Login cu Facebook Login cu Google
Continuand, inseamna ca esti de acord cu Termenii de utilizare a site-ului si Politica de confidențialitate TravelPlanner.ro

Esti pe maini bune. Vezi ofertele si rezerva in siguranta la conditii super avantajoase.

Ai vazut ofertele noastre ?