10 tipuri de exercitii pe care sa le poti face rapid in vacanta, pentru a-ti pastra silueta. Tutoriale video

Urmeaza sa pleci in vacanta, poate sa te cazezi la un hotel cu regim all inclusive, iar tu ai inceput deja sa-ti faci ganduri ca silueta ta va avea de suferit? Stim cu totii ca vacanta face casa buna cu relaxarea, cu rasfatul culinar si cu distractia, insa nu trebuie sa presupuna neaparat si kilograme in plus, mai ales daca tii cont de cateva reguli simple.

Si pentru ca sfaturi, diete, planuri alimentare si alte trucuri exista peste tot, ne-am gandit sa-ti usuram putin treaba cu o serie de exercitii propuse de antrenorii de fitness, pe care sa le poti face usor, chiar in camera de hotel/pe plaja sau oriunde te vei simti confortabil si care sa-ti ofere increderea ca nu te vei intoarce din vacanta cu…bagaj extra ­čÖé 

Mai mult, la noi pe site ti-am pregatit si foarte multe oferte de cazare la hoteluri din destinatii apropiate de casa precum Bulgaria, Turcia si Grecia, astfel incat sa-ti alimentam si mai tare apetitul pentru o vacanta reusita!

SFAT: In cazul in care suferi de vreo afectiune care nu ar fi incompatibila cu unele dintre exercitiile de mai jos, iti recomandam sa vorbesti intai cu medicul tau si, totodata, lucru valabil pentru toate persoanele care vor sa faca un antrenament catusi de scurt, este indicat ca inainte sa se faca o usoara incalzire.

1. Set de exercitii de 10 minute pentru tonifierea abdomenului, recomandate incepatorilor

Excercitiile din video-ul de mai jos sunt structurate astfel incat sa-i ajute pe cei care nu fac miscare in mod regulat sa-si lucreze abdomenul, intr-un interval scurt, de 10 minute pe zi.

2. Exercitii pentru intarirea musculaturii picioarelor – 10 minute/zi

La fel, structurate de aceeasi antrenoare, aceste miscari pot fi executate cu usurinta de incepatori si nu dureaza decat 10 minute, cu tot cu pauze. Practic, nu ai nevoie decat de o saltea speciala de exercitii (in cazul in care hotelul tau are o sala de fitness integrata, lucrurile vor fi si mai simple), sau te poti folosi de covorul/mocheta din camera de hotel.

3. Program de exercitii pentru coapse, structurat pentru 10 minute/zi

Ca si in cazul exercitiilor de mai sus, si pentru acest set vei avea nevoie de doar 10 minute alocate. Poti alege sa le faci dimineata, inainte de micul dejun, inaintea mesei de pranz sau oricand ti se pare ca ai energia necesara.

4. Set de exercitii pentru brate, cu o durata totala de 5 minute

Ce poate fi mai simplu decat sa aloci doar 5 minute pe zi pentru brate tonifiate? Sigur, suntem convinsi ca in cele 5 minute vei depune totusi efort cat sa nu ti se para chiar atat de simple, insa pentru ca vorbim de un interval de timp atat de scurt…parca merita o sansa, nu-i asa?

5. Exercitii pentru o postura corecta

Ai senzatia ca stai mereu cocosat sau pur si simplu remarci in anumite momente ca pozitiile in care stai nu sunt tocmai sanatoase pentru corpul tau? Mai jos gasesti un plan de exercitii, structurat tot pe 10 minute/zi. Vei aloca 50 de secunde fiecarui tip de exercitiu, urmand ca intre fiecare dintre acestea sa ai o pauza de 10 secunde. Suna realizabil, nu ti se pare? ­čÖé

6. Exercitii de yoga pentru gat, umeri si spate, intr-un program de 15 minute/zi

Esti atras/atrasa de yoga si ale sale beneficii pentru sanatate, insa ti se pare totusi ca poate deveni un sport solicitant in anumite momente? Poti incerca setul de exercitii de mai jos, caruia nu trebuie sa-i aloci mai mult de 15 minute pe zi.

7. Exercitii pentru detensionarea muschilor spatelui si pentru durerile de spate

Aceste exercitii sunt recomandate celor care au dureri de spate comune, asadar nu persoanelor care au un diagnostic, respectiv o afectiune anume. In cazul in care te numeri printre cei care au probleme medicale, e bine sa-ti intrebi doctorul inainte de a practica aceste exercitii, caci nu sunt recomandate oricui.

8. Antrenament pilates full body in 10 minute

Te tenteaza mai degraba sa incerci pilates, insa nu ai ajuns niciodata la sala pentru a-l testa si vrei sa-i acorzi o sansa chiar in vacanta? Video-ul de mai jos poate fi ocazia perfecta, mai ales ca exercitiile de pilates prezentate sunt structurate tot intr-un program de doar 10 minute.

9. Program de exercitii cardio pentru incepatori, cu o durata de 15 minute

Nu te atrag foarte tare sporturile statice si ai vrea sa incerci un tip de miscare mai antrenanta? Poti testa setul de exercitii din video-ul de mai jos. Vestea buna e ca nu ai nevoie de niciun fel de echipament, asadar le poti face usor si in vacanta. Fiecare tip de exercitiu dureaza in jur de 30 de secunde, insa e bine sa tii cont ca nu vei avea pauza intre acestea.

10. Exercitii cu miscari de dans integrate, program de 15 minute

Daca ai chef si de niste muzica buna, dar si sa inveti cateva miscari de dans, ai putea sa acorzi o sansa si exercitiilor de mai jos.

Iti recomandam totusi ca in cazul in care le vei face in camera de hotel, sa ai grija sa asculti muzica la un volum potrivit ­čÖé

Asteptam cu interes si alte propuneri in materie de exercitii care pot fi facute usor in vacanta pentru a te ajuta sa-ti mentii silueta si starea de bine!

Iti reamintim, totodata, ca la noi pe site gasesti o multime de oferte pentru destinatii de vacanta din Bulgaria, Turcia si Grecia, astfel incat sa poti selecta fix ce ti se potriveste mai bine!

Alte articole care te pot interesa

>
Travel Planner Conecteaza-te cu noi pentru o experien╚Ť─â complet─â!

Simplifici procesul de rezervare ╚Öi ╚Ťii legatura cu noi pentru oferte exclusive ╚Öi informa╚Ťii de c─âl─âtorie

sau
Login cu Facebook Login cu Google
Continuand, inseamna ca esti de acord cu Termenii de utilizare a site-ului si Politica de confiden╚Ťialitate TravelPlanner.ro