Ce asteptari ar trebui sa aiba un client de la hotel intr-o perioada aglomerata 3 February 2022 Sfaturi de calatorie Postat de Ana-Maria Lichwar Pe litoralul Marii Negre, asadar implicit si pe litoralul vecinilor bulgari, extrem de indragit si frecventat de catre turistii romani, cea mai aglomerata perioada se desfasoara de regula intre jumatatea lui iulie si jumatatea lui august. In aceasta pagina vei gasi informatii despre: Pot aparea intarzieri la check-inRestaurantul hotelului, aglomerat la ora de varfCamera poate fi schimbata mai greu in cazul in care vei solicita acest lucruAi sanse sa nu prinzi sezlonguri libere la primele ore ale diminetii E posibil sa nu fie locuri libere de parcare chiar in fata hotelului Personalul hotelier poate fi extrem de solicitatAlte articole care te pot interesa Cei mai multi dintre turisti au concedii in aceasta perioada, copiii sunt in vacanta, iar temperaturile sunt printre cele mai ridicate – de aici, si dorinta multora de a-si face vacantele in plin sezon. Desi serviciile hotelierilor corespund aproape in totalitate cu asteptarile clientilor, lucru pe care noi, cei de la Travel Planner, am reusit sa-l constatam in urma celor peste 21.000 de impresii reale primite din partea clientilor nostri, exista si o serie de aspecte pe care e bine sa le iei in considerare daca alegi sa-ti faci vacanta intr-o perioada foarte aglomerata, astfel incat sa nu fii surprins daca totusi se intampla sa te intalnesti cu una dintre urmatoarele situatii. Pot aparea intarzieri la check-in Desi aceasta situatie nu este foarte des intalnita, se poate intampla ca intr-o perioada aglomerata sa fii nevoit sa astepti putin la receptie pana ce iti va fi predata camera. De ce se intampla acest lucru? Pentru ca atunci cand hotelul este ocupat la capacitate maxima, iar fluxul de turisti este unul foarte mare, personalul hotelier si in special cel de la curatenie este sa extrem de solicitat si, in situatii rare, nu reuseste sa pregateasca toate camerele in timp util. Ce poti face in acest sens? Daca vii cu masina spre litoralul bulgaresc, poti sa mai zabovesti putin pe drum, poate sa te opresti sa iei pranzul undeva, poate sa vizitezi un obiectiv, astfel incat sa nu ajungi chiar la ora fixa la care ar trebui sa faci check-in-ul. Poti sa dai un telefon la hotel inainte cu 1-2 ore sa ajungi (nu la agentia de turism, pentru ca agentii nu ar avea cum sa stie) si sa intrebi daca exista intarzieri la preluarea camerelor. Poti merge la hotel, poti savura linistit o cafea in lobby. Cel mai important este totusi sa nu te enervezi si sa nu-ti strici starea de entuziasm tipica unui inceput de vacanta pentru o mica intarziere, caci in definitiv, vacanta este despre relaxare si buna dispozitie, iar cu totii suntem oameni, nu-i asa? Restaurantul hotelului, aglomerat la ora de varf Cel mai probabil ai optat pentru cazare all inclusive, mai ales daca mergi pe litoralul bulgaresc, unde acest regim este dominant si atat de cautat si de apreciat. In general, s-a observat o tendinta a clientilor de a merge la masa de seara cu precadere pe la orele 19.30- 20.00, ceea ce poate duce, in varf de sezon, la o aglomerare a restaurantului. Asadar, daca vrei sa mergi la masa in acest interval orar, asteapta-te sa gasesti restaurantul destul de plin si nu foarte multe optiuni in ceea ce priveste mesele libere. Pe de alta parte, poti incerca sa vii la masa mai devreme, astfel incat dupa cina sa-ti ramana timp poate pentru o plimbare relaxanta. Vei stii in acest fel ca poti sa te asezi la masa ta preferata si ca nu va trebui sa te inghesui pentru a-ti pune de mancare. In privinta felurilor de mancare, personalul hotelier se va asigura pe tot parcursul orelor de masa ca acestea vor fi suplimentate, asadar nu ar trebui sa existe vreun motiv de ingrijorare cum ca nu ai mai prinde un anumit preparat, daca nu ajungi pana la o anumita ora. Daca esti cazat la un hotel care are si unul sau mai multe restaurante a la carte si vrei sa iei cina intr-una dintre seri si in respectivul loc, te sfatuim sa-ti faci rezervare la receptie din ziua in care ajungi la cazare, daca vacanta ta are loc intr-o astfel de perioada aglomerata. Camera poate fi schimbata mai greu in cazul in care vei solicita acest lucru In cazul in care camera care ti-a fost atribuita nu-ti este pe plac si atat timp cat motivul pentru care ai vrea sa o schimbi nu este unul serios, intr-o perioada aglomerata, sansele ca receptionerul sa-ti gaseasca imediat o alta varianta de camera libera sunt ceva mai mici. In acest sens, e bine sa nu te enervezi daca nu se gaseste o solutie pe moment. Ce poti face? Poti inregistra solicitarea ta la receptie, unde vei fi pus pe un waiting list, urmand ca poate peste 1-2 zile sau oricand va fi posibil, sa te poti muta intr-o alta camera. Ai sanse sa nu prinzi sezlonguri libere la primele ore ale diminetii Daca iti faci vacanta la malul marii in plin sezon, exista sansa ca la primele ore ale diminetii sa nu prinzi sezlonguri libere la plaja sau la piscina, in mod special in ceea ce priveste primele randuri. Desi a devenit o practica des intalnita, ocuparea sezlongurilor cu prosoape sau alte articole/accesorii la primele ore ale diminetii (chiar si la 05.00 AM) nu este incurajata de catre hotelieri, care in ultima vreme au inceput inclusiv sa ridice prosoapele. Pe acelasi subiect, gasesti la noi pe blog urmatorul articol: Codul bunelor maniere in vacanta. Top 24 de lucruri pe care sa NU le faci cand mergi in concediu la mare Ce poti sa faci? Evita sa ocupi sezlonguri in acest fel si fii corect fata de ceilalti oaspeti. Daca toata lumea ar renunta la aceasta practica, toti turistii cazati in hotelul respectiv ar avea sanse egale sa prinda sezlonguri libere acolo unde-si doresc. Poti incerca si varianta distractiei la piscina hotelului dimineata, urmand ca dupa masa sau dupa odihna de la pranz sa te indrepti catre plaja, unde cu siguranta atmosfera va fi mai degajata. E posibil sa nu fie locuri libere de parcare chiar in fata hotelului O alta situatie cu care s-au confruntat mai multi turisti in plin sezon, pe litoralul bulgaresc, este cea a locurilor de parcare disponibile la hotel. In cazul in care parcarea hotelului este ocupata la capacitate maxima, personalul de la hotel va avea grija sa te directioneze catre alte parcari apropiate de locul in care esti cazat. Prin urmare, nu te enerva daca ti se intampla sa nu gasesti loc de parcare chiar langa hotel, caci se va gasi rapid o solutie. Personalul hotelier poate fi extrem de solicitat In perioadele de varf, toti angajatii hotelurilor sunt solicitati la capacitate maxima. Din acest punct de vedere, exista situatii in care se poate sa resimti calitatea serviciilor la un nivel usor mai scazut decat te-ai fi asteptat, respectiv poate anumite solicitari ale tale sa nu-si gaseasca rezolvarea intr-un timp foarte rapid. Trebuie sa iei in considerare ca angajatii hotelului sunt oameni, iar aceasta perioada implica un efort fizic suplimentar din partea lor. Concluzionand, te sfatuim ca indiferent de situatia mai putin convenabila de mai sus cu care te-ai intalni la hotelul tau, sa incerci sa gasesti o rezolvare pasnica, fara sa te enervezi. Cu siguranta exista solutii pentru fiecare problema, iar atunci cand vorbim frumos si apelam la bunavointa personalului intr-un mod in care sa nu cream tensiune, lucrurile vor avea o rezolvare. Pentru ca vacantele sunt despre relaxare, bucurie, odihna si clipe minunate alaturi de cei dragi. Daca ai nevoie de inspiratie la capitolul destinatii de vacanta si oferte tentate, te asteptam pe site cu unele dintre cele mai bune deal-uri pentru litoralul bulgaresc, respectiv cu peste 200 de hoteluri din care sa poti selecta ce este pe placul tau! Vacante litoral Bulgaria Alte articole care te pot interesa Ce inseamna early booking si avantajele sale in 2022. Cum te ajuta pandemia sa ai cele mai flexibile beneficii?Cum alegi cea mai buna agentie de turism? Asa recunosti o agentie de turism de incredere10 motive sa-ti rezervi vacanta printr-o agentie de turismCum alegi o oferta de vacanta potrivita pentru tine? Opt trucuri pe care trebuie sa le stiiTop 10 asteptari de vacanta in timpul pandemiei. Ce sa iei in calcul pentru concediul din 2021Cum faci o reclamatie la hotel daca ai parte de un inconvenient si cum e mai bine sa reactioneziCum recunosti o oferta all inclusive buna?Ce asteptari sa ai de la agentia de turism intr-o perioada aglomerataCe asteptari ar trebui sa aiba un client de la hotel intr-o perioada aglomerataCe inseamna All Inclusive si ce sa ai in vedere daca n-ai mai fost niciodata intr-o astfel de vacanta12 motive pentru o vacanta all inclusive. Care sunt principalele argumente pro ale acestui regim de cazareCele mai intalnite servicii suplimentare pentru o rezervare. Ce se poate sau nu garanta si de ceVacantele pentru seniori si aspectele care merita luate in considerare inainte de a face o rezervareCe inseamna overbooking si modificari last minute in turism si ce e important sa ai in vedereRezervarea unei vacante si lucruri importante de stiut in interactiunea cu agentia de turism